FUCK!

JAG HAR TAPPAT MITT BUSSKORT!!!!!! så himmla störande när det har varit såå mkt den här veckan!
Aja tror jag ska sluta på tyskan...
Men nu till ngt kuuul! tjejmiddag ska vi ha imorn med några tjejor i klassen ;) det var jätte längesen vi hade det...vi ska äta mat och kolla på hemmabio och bada i jacutsi (vet ej hur det stavas)
jag och ann-sofi och louise ska hålla i middagen.....:D
Juste idag kutade jag till bussen ...men det gick inte så bra eftersom jag hade en STOR väska med nig eftersom jag trodde vi hade IDROTT SOM VI INTE HADE!! min otursdag idag....aja tilbaka till att jag sprang till bussen......jag hann iallafall..när dörren höll på att stängas hann jag genom att sticka in foten så jag fastnade!!! AAHH tänk om han hade åkt lixom och jag bara hängde där... :S men hann släpte in mig som tur va....och det var typ när jag skulle ta upp busskortet som jag höll upponer...det var då det ramlade ut, så imorn ska vi ringa SL och fråga om dom har fått in det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0